jueves, 2 de agosto de 2007

Poema

Aquest t'agradarà Miriam. No et fa pensar en res? A vegades volem sentir i ho sentim, encara que només sigui producte de la nostra imaginació. I ens aferrem a un suspir que desprèn dolçor per omplir el nostre cor d'oxigen. He llegit aquest poema i he pensat en tu. i en mi...i en l'amor que construim per a seguir sobrevivint a la rutina.

Tu voz habla amorosa...
Tan tierna habla que me olvido
de que es falsa su blanda prosa.
Mi corazón desentristece.

Sí, así como la música sugiere
lo que en la música no está,
mi corazón nada más quiere,
que la melodía que en ti hay...

¿Amarme? ¿Quién lo creería? Habla
con la misma voz que nada dice,
si eres una música que arrulla.
Yo oigo, ignoro, y soy feliz.

No hay felicidad falsa,
mientras dura es verdadera.
¿Qué importa lo que la verdad exalta
si soy feliz de esta manera?

Fernando Pessoa

1 comentario:

Anónimo dijo...

Doncs sí que em fa pensar i molt. M'agradaria poder arribar a la mateixa conclusió de l'autor del poema. Llàstima que cada cop que m'enganyo a mi mateixa em senti tan bruta al dia següent.
Nó sé si és por a sentir de veritat amb algú que em mereix o el sentiment que em produeix adonar-me que qui està al meu costat no és aquell que no em mereix. En fi, m'ha encantat...